Jestli jde o něco všem internetovým podnikatelům bez výjimky, pak je tím něčím nesporně dostatečná návštěvnost na jejich webech. Což ale pochopitelně není jenom snaha o předhonění těch ostatních, konkurentů, v nějakých statistikách. Návštěvníci jsou tu totiž něčím daleko důležitějším. Jsou těmi, kdo se mohou změnit v zákazníky a dávat takovým internetovým podnikatelům vydělat. A z toho logicky vyplývá, že jich musí být co nejvíc, protože každý zákazník přijde se svou trochou do mlýna, a čím víc takových případů je, tím spíše a lépe se podnikatel uživí.
Jenže jak nalákat lidi, aby na nějaký web v dostatečném počtu zamířili a aby zde utráceli? Můžete mi věřit, že to není vůbec snadné. Protože uživatelé internetu vesměs bývají vzdálení a provozovateli webu naprosto neznámí, takže jejich osobní oslovení nepřipadá v úvahu a bez toho se může lehce stát, že ani ti největší zájemci nenajdou právě určitou konkrétní nabídku. Inu, konkurence je silná a nikdy nespí, a internetové vyhledávače často jen tak nějakému webu úspěch nedopřejí.
A tak se musí mimo jiné i propagovat. A vzhledem k tomu, kolik existuje druhů reklam a jak rozdílná je jejich efektivita, je třeba si vybrat to pravé, to, co určitě zabere tak, jak tomu má být. A tím je v souvislosti s internetem obvykle PPC reklama, jež je placena podle počtu dosažených prokliků a internetové vyhledávače ji tak umísťují tak, aby si jí snad každý bez výjimky všimnul, jakmile se tu začne o něco zajímat.
Výhodou takové reklamy je navíc i to, že nemusí cílit nezbytně jenom na našince. Stejně jako naše končiny může ovlivnit PPC reklama Německo, tedy naše bezprostřední zahraniční sousedy, ale i do vzdálenějších koutů naší planety dolehne a není nic divného, že je tedy místem ideálním pro něco jako PPC reklama Anglie i jiné země světa.
Podnikatelé mají s touto propagací možnost ovlivnit skutečně mnohé lidi. A to jim dává naději na úspěch.